Krajane.cz | Austrálie | Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Norsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de
 
Stran: [1] 2 3   Dolů
 
Autor Téma: Výpověď v době pracovní neschopnosti a ve zkušební době  (Přečteno 266783 krát)
dorotkaforyou
Host
« : Říjen 01, 2013, 05:28:09 pm »

koukám, že se to tu už trochu probíralo, ale ještě se zeptám, má s tím někdo zkušenost? Už se mi začíná zdát, že v Německu je snad vše horší než v ČR.
Pracovala jsem pro jednu firmu necelé dva měsíce na pracovní smlouvu na trvalý pracovní poměr, samozřejmě s 6ti měsíční zkušební dobou. Všichni ve firmě dostali chřipku, já samozřejmě taky, tedy jsem šla k lékaři a jsem v pracovní neschopnosti. Jakmile jsem to oznámila zaměstnavateli,  řekl mi, že mám výpověď ve zkušební době, že si výpověď mám vyzvednout v kanceláři a jít se registrovat na úřad práce, že už se mnou nemají nic společného. Pro výpověď jsem odmítla jít, s tím, že se musím léčit, mám virové onemocnění a nemůžu běhat šířit to dál. Dali si tu práci, že mi výpověď (nejspíš) hodili do schránky, protože jsem neotevřela (měla jsem tam obálku s razítkem firmy, kterou jsem ještě neotevřela. Je to normální? Nemám nárok na nemocenskou, jak to je, může se firma takhle od nemocného zaměstnance distancovat? Už jsem si myslela, že mě nic v Německu nepřekvapí, ale stále jsou to horší a horší věci. Poradí mi někdo co mám dělat? Děkuji.
Zaznamenáno
Diddi
Host
« Odpověď #1 : Říjen 01, 2013, 05:54:17 pm »

Dorotko, proc bys nemela mit narok na nemocenskou?
Zaznamenáno
dorotkaforyou
Host
« Odpověď #2 : Říjen 01, 2013, 06:01:45 pm »

a kdo mi ji zaplatí, když v prvních dnech nebo dokonce týdnech ji platí zaměstnavatel?
Zaznamenáno
Diddi
Host
« Odpověď #3 : Říjen 01, 2013, 06:17:28 pm »