Krajane.cz | Austrálie | Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Norsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de
 
Stran: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 ... 21   Dolů
 
Autor Téma: Podmínky pro získání německého občanství.  (Přečteno 2125138 krát)
hary01



Karma: -121
Příspěvků: 2857


« Odpověď #195 : Únor 14, 2014, 10:53:56 pm »

keby to bola pravda,tak ma nespehujes  Smích Smích
Zaznamenáno
Diddi
Host
« Odpověď #196 : Únor 14, 2014, 11:07:36 pm »

Ale Haryku, nebud porad tak paranoidni. Ja za to nemuzu, ze tvoji "pratele" chteli, abych se taky pobavila.Smích
Zaznamenáno
hary01



Karma: -121
Příspěvků: 2857


« Odpověď #197 : Únor 14, 2014, 11:11:27 pm »

Didi kludne mozes na tomto fore aj nemecky pisat ...aspon sa na Tebe zabavime  Smích Smích
Zaznamenáno
lubika



Karma: -15
Příspěvků: 28


« Odpověď #198 : Únor 14, 2014, 11:44:53 pm »

Nun, es ist schön. dass Sie Ihr Glück hier gefunden haben. Andere - aus der SK - haben ihr Glück hier auch gefunden. Wenn man hier arbeiten will, wird man schließlich auch Arbeit finden. Und wenn man einen Partner hier finden will, wird das auch zum Erfolg führen. Was haben Sie denn gegen Ihren ehemaligen Osten?
Sie haben bis zur Trennung aus Steuergeldern Ihre arme Hälfte unterstützt, wie wir das seit Jahrzehnten umgekehrt für unsere Ossis tun! Sie wollten die Trennung, uns hat man zur Wiedervereinigung nie gefragt, ob wir das faule SED-Ossi-Pack haben wollen. Die Folgen kennen Sie, Steuerzuschlag bis heute - und nicht wenig. Da war die politische und soziale Trennung bei Ihnen in der CS, gewollt oder ungewollt, aber mehrheitlich für 2 Staaten - im Gegensatz zu uns hier. Wenn Sie mich damals gefragt hätten, ich wäre auch für die 2 Staaten und Verbleib der Grenze geblieben - im Nachhinein meiner Subvention betrachtet. Und zum Thema Ihrer östlichen Nachbarn: Sie sind fleißig, zuvorkommend und leben nicht nur auf dem Feld. Und: Sie und ich brauchen die Leute, die auf dem Feld arbeiten. Schauen Sie sich nur mal den Kartoffelpreis bei uns an. Ja, eine kleine Dürre oder ein Hochwasser, das uns beide nicht betrifft - Hauptsache nur die Anderen - uns schon geht alles nach oben. Da bin ich froh, dass ich auf dem kleinen Feld auf dem Grundstück meiner Freundin ein paar Gemüsesorten anbauen darf, nur der Freizeit halber - ich habe es sonst nicht nötig, bin finanziell unabhängig. Und ich genieße es, bekomme Hilfe von allen Seiten im Ort meiner Freundin. Sie sind so freundlich, ohne Hintergedanken, selbstlos - und arm, im Gegensatz zu uns hier. Zumindest kann ich die "innere Ruhe" bei meinen Aufenthalten dort finden und stelle nicht "russisches" in der dortigen Mentalität fest. Schade, dass Sie so über Ihre ehemaligen Landsleute denken.
Zaznamenáno
lubika



Karma: -15
Příspěvků: 28


« Odpověď #199 : Únor 15, 2014, 12:02:46 am »

Stara komedia si Ty DIddi suhlasim s Harym, nemxci myslia celkom inac ako Ty, si trapna az to boli, samozrejme len ty vies nemecky, akj ked si tu 19 rokov nepochoppis, ako nemci myslia....A je mi luto tvojho stareho, ze sa odvazil s tak vychcanou nemkou bez predmanzelskej zmluvy ozenit, vyjde ho to velmi dra
ho!!!!!!!!!!!!!!
Zaznamenáno
lubika



Karma: -15
Příspěvků: 28


« Odpověď #200 : Únor 15, 2014, 12:03:59 am »

Sorry ceskou
Zaznamenáno
Diddi
Host
« Odpověď #201 : Únor 15, 2014, 12:32:13 am »

Nun, es ist schön. dass Sie Ihr Glück hier gefunden haben. Andere - aus der SK - haben ihr Glück hier auch gefunden. Wenn man hier arbeiten will, wird man schließlich auch Arbeit finden. Und wenn man einen Partner hier finden will, wird das auch zum Erfolg führen. Was haben Sie denn gegen Ihren ehemaligen Osten?
Sie haben bis zur Trennung aus Steuergeldern Ihre arme Hälfte unterstützt, wie wir das seit Jahrzehnten umgekehrt für unsere Ossis tun! Sie wollten die Trennung, uns hat man zur Wiedervereinigung nie gefragt, ob wir das faule SED-Ossi-Pack haben wollen. Die Folgen kennen Sie, Steuerzuschlag bis heute - und nicht wenig. Da war die politische und soziale Trennung bei Ihnen in der CS, gewollt oder ungewollt, aber mehrheitlich für 2 Staaten - im Gegensatz zu uns hier. Wenn Sie mich damals gefragt hätten, ich wäre auch für die 2 Staaten und Verbleib der Grenze geblieben - im Nachhinein meiner Subvention betrachtet. Und zum Thema Ihrer östlichen Nachbarn: Sie sind fleißig, zuvorkommend und leben nicht nur auf dem Feld. Und: Sie und ich brauchen die Leute, die auf dem Feld arbeiten. Schauen Sie sich nur mal den Kartoffelpreis bei uns an. Ja, eine kleine Dürre oder ein Hochwasser, das uns beide nicht betrifft - Hauptsache nur die Anderen - uns schon geht alles nach oben. Da bin ich froh, dass ich auf dem kleinen Feld auf dem Grundstück meiner Freundin ein paar Gemüsesorten anbauen darf, nur der Freizeit halber - ich habe es sonst nicht nötig, bin finanziell unabhängig. Und ich genieße es, bekomme Hilfe von allen Seiten im Ort meiner Freundin. Sie sind so freundlich, ohne Hintergedanken, selbstlos - und arm, im Gegensatz zu uns hier. Zumindest kann ich die "innere Ruhe" bei meinen Aufenthalten dort finden und stelle nicht "russisches" in der dortigen Mentalität fest. Schade, dass Sie so über Ihre ehemaligen Landsleute denken.

Sie schreiben etwas über ein faules Ossi- Pack. ok, Ihre Sache. Vielleicht würde sie aber interessieren, was Ihre edle Freundin hier über die Westdeutschen geschrieben hatte. Hier ist der Text auf Slowakisch: Die ersten 3 Sätze übersetze ich für Sie, nur damit Sie wissen, was Ihre Freundin tatsächlich denkt:

"Und was ich merke, gerade die Ossis sind viel mehr eifrig und ambitioniert. Und oft sind sie auch gebildeter, Westdeutsche sind meistens ohne Ambitionen. Sie wollen, dass es ihnen gut geht, es ist ihnen auch vor dem Euro gut gegangen und nach der Grenzöffnung kam billigere Arbeitskraft aus dem Osten und sie müssen sich auf einmal mehr anstrengen."

"A co ja si vsimam, prave ti OSI su ovela usilovnejsi a ambicioznejsi.A casto aj vzdelanejsi, zapadni nemci su vacsinou bez ambicii.Oni sa chcu mat dobre, mali sa dobre pred eurom, a otvorenim hranic, prisla laCNEJSIA PRACOVNA konkurencia z vychodu, a oni sa musia odrazu viac snazit.Co si tak vsimam mentalita bavorskych ludi je velmi podobna mentalite slovakom zijucim na vychodnom slovensku.
Sporit a nieco vlastnit."   

Ansonsten reden Sie weiter an dem Thema völlig vorbei. Wie ich sehe, Ihre Freundin hat sich gerade eben in einem weiteren, mit Wut geladenen Beitrag über mich geäußert und zwar auf sehr gemeine Art und Weise. Daher ende ich diese Debatte, denn auf solchem Niveau habe ich es nicht nötig zu debattieren. Nur vielleicht als Letzte, ich habe relativ viele Verwandte in der slowakischen Republik und ich habe Slowaken hier mit keinem Sterbenswörtchen beleidigt. Warum sollte ich auch? Das hat mit Nationalität gar nichts zu tun. Eher mit Dummheit.
Viel Glück mit Ihrer Freundin
   
Zaznamenáno
Diddi
Host
« Odpověď #202 : Únor 15, 2014, 12:38:14 am »

Stara komedia si Ty DIddi suhlasim s Harym, nemxci myslia celkom inac ako Ty, si trapna az to boli, samozrejme len ty vies nemecky, akj ked si tu 19 rokov nepochoppis, ako nemci myslia....A je mi luto tvojho stareho, ze sa odvazil s tak vychcanou nemkou bez predmanzelskej zmluvy ozenit, vyjde ho to velmi dra
ho!!!!!!!!!!!!!!


Uz jsem napsala Tvemu neznamemu, ze po tomto tvem vystupu nemam zajem ani s nim, prostrednictvim nekoho tve urovne debatovat. Zda se, ze je inteligentnejsi nez ty, tak mu nezbyva nez mu poprat hodne stesti s tebou.
Zaznamenáno
lubika



Karma: -15
Příspěvků: 28


« Odpověď #203 : Únor 15, 2014, 12:39:59 am »

Zase musim povedat SPROSTA DÍDDIi!!!!!!!! nema nic ine na robote.......Nemci nemyslia
, ako Ty....celkom ina mentalita.....a  moj priatel milujwe nas vychodoslovensky vidiek.....
Zaznamenáno
lubika



Karma: -15
Příspěvků: 28


« Odpověď #204 : Únor 15, 2014, 12:46:42 am »

Ty si tu za sprostu, ked csi si nevsimla, mnoj priatel obdivuje , ako si ziju moje deti, lebo on dostal tvrdu nemecku vychovu, a pri mnec sa uci zivot uzivat si!!!!!!
Zaznamenáno
lubika



Karma: -15
Příspěvků: 28


« Odpověď #205 : Únor 15, 2014, 01:10:38 am »

BLöde Küh, sy<nonymm pre Diddus
Zaznamenáno
Hair



Karma: -158
Příspěvků: 741



« Odpověď #206 : Únor 15, 2014, 02:25:05 am »

Lubiko, myslim, ze by ses mela ve svych vyrazech krotit, protoze tohle je jiz ponekud za hranou, neni-li to vubec na vyrazeni z diskuse. Pokud vim, kazdy, kdo se registruje, podepisuje pravidla, ktera se zavazuje dodrzovat. Takze tady citace pro oziveni tve pameti:
Pravidla pro registraci:
- Chovejte se slušně a neurážejte ostatní.
- Každý sám zodpovídá za to co zde napíše, včetně odkazů.
Zde navic citace Administratora:
- Administrátor si vyhrazuje právo nevhodné příspěvky mazat či z nich odstranit pasáže odporující výše uvedeným bodům.
- Kdo bude hrubě porušovat pravidla stránky a diskuze, může být jeho přístup do fóra nebo na stránku na určitou dobu totálně blokován a v případě nepolepšení odstraněn celý účet.
V tvem pripade si myslim, ze by Administratol mel sveho prava neprodlene vyuzit.  I kdyz dle tvych poslednich prispevku, psanych v pozdnich vecernich hodinach, plnych preklepu a tim padem tezko k pochopeni,  by to mozna mohlo byt pricitano pouze zvysene vecerni konzumaci nejake dobre vypalene slovenske borovicky, coz pri patku je mozna tolerovatelne. Ale v techto pripadech bys radeji mela asi vypinat pocitac, abys nemela nutkani s kazdou dalsi borovickou nas presvedcovat, jake jsou tve intelektualni schopnosti.
Zaznamenáno
lubika



Karma: -15
Příspěvků: 28


« Odpověď #207 : Únor 15, 2014, 08:41:19 am »

hej vsimla som si, tu je dvojaky meter na slusne spravanie, Diddi moze urazat koho chce, ale na jej adresu sa nesmie nic. Mojmu priatelovi sa predstavila ako advokatka nemcov, ked ludia, co sa im tu nedari, nadavaju na nemecky system....Taka trapna, neuveritelne...aj ked si tu !) rokov, nepochopila si ich myslenie, nemci myslia celkom inac, ako ty alebo ja......A ze sa nema moj priatel(mimochodom Manfred) co zapajat do debaty, ked neovlada cestinu, alebo slovencinu.....co k tomu dodat ,jednoducho trapna Diddi
Zaznamenáno
Diddi
Host
« Odpověď #208 : Únor 15, 2014, 03:49:55 pm »

.
« Poslední změna: Únor 16, 2014, 07:15:59 pm od Diddi » Zaznamenáno
milda34
Host
« Odpověď #209 : Únor 16, 2014, 01:07:03 am »

hej vsimla som si, tu je dvojaky meter na slusne spravanie, Diddi moze urazat koho chce, ale na jej adresu sa nesmie nic. Mojmu priatelovi sa predstavila ako advokatka nemcov, ked ludia, co sa im tu nedari, nadavaju na nemecky system....Taka trapna, neuveritelne...aj ked si tu !) rokov, nepochopila si ich myslenie, nemci myslia celkom inac, ako ty alebo ja......A ze sa nema moj priatel(mimochodom Manfred) co zapajat do debaty, ked neovlada cestinu, alebo slovencinu.....co k tomu dodat ,jednoducho trapna Diddi

Lubiko, o tom, kdo je tady trapny, by se nemuselo ani dlouze diskutovat, abychom se dobrali vysledku. Jestli nemas dostatek inteligence na to, aby se pokusila nekoho urazet (kdyz uz to podle tebe musi byt) a neuzivat u toho slova, ktera pouzivas, tak radsi prestan prispivat do tohoto fora a venuj se vecem, kde muzes byt vic uzitecna. Pokud ale je ale tvoji nutkani prispivat a sdelovat nam sve dojmy, nazory a pojmy na toto forum tak silne, ze to opravdu nemuzes vydrzet, tak prosim te slusne, bez urazeni a hanlivych vyrazu. Zesmesnujes jen samu sebe.

Dekuji (i kdyz si bohuzel myslim, ze se moje prosba u tebe nesetka s nejmensim pochopenim).

 

Milan     
Zaznamenáno
Stran: 1 ... 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 ... 21   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Italie.krajane.cz © 2013
Z Itálie o Itálie, česky, slovensky i italsky. Stránky Čechů a Slováků o práci, studiu, ubytování, životě, zábavě a akcích v Ituálii. Užitečné články, diskuzní fóra, inzerce práce v Itálii, bydlení, seznamka a spousta dalšího.

Odkazy